5 תשובות
בטח שהגיוני, אתה פגוע. ייקח זמן אבל בסוף אתה תמשיך הלאה.
אולי אתה פשוט ממש מבואס ולא רוצה כרגע.. אבל בעתיד אתה בטח שוב תרצה, שתתגבר עלייה.
מגיע לך יותר
מגיע לך יותר
זה הגיוני כי היא שברה לך את הלב
תשמע שהיא ממש דוחה אם עשית בשבילה הכל והיא פשוט תקעה לך סכין בלב וסובבה אותה
מתישהו יחזור לך הרצון לזוגיות זה יבוא אני מבטיחה לך
ואני אומרת אתה לא צריך להיות עצוב בגללה
חושבת שהיא כזאת משהו
לא מגיע לה אותך תאמין לי
תשמע שהיא ממש דוחה אם עשית בשבילה הכל והיא פשוט תקעה לך סכין בלב וסובבה אותה
מתישהו יחזור לך הרצון לזוגיות זה יבוא אני מבטיחה לך
ואני אומרת אתה לא צריך להיות עצוב בגללה
חושבת שהיא כזאת משהו
לא מגיע לה אותך תאמין לי
הגיוני לגמרי בהתחשב בזה שהייתם זמן ממושך ככ ביחד והיא ככה פגעה בך.. מניחה שייקח לזה זמן אבל זה יעבור ❤
וואו נשמע שאתה ממש בחור טוב ואני בטוחה שתהיה מישהי מתאימה לך והכל יסתדר בנתיים תשאר חזק אתה יכול לדבר איתי בפרטי אם תרצה
באותו הנושא: