התחברות
הרשמה
הוא עדיין שולח לי "בוקר טוב", זה לגיטימי?
שהיינו ביחד הייתי ממש רכושנית כלפיו, יש מצב אולי שהוא לא הפסיק לאהוב אותי?
אני חייבת להודות שטוב לי בלעדיו, אני אפילו לא פוחדת שהוא ישכח אותי שהוא עם אחרות עכשיו, רק רוצה להגיד שאין מצב שהן יאהבו אותו כמוני.
23 במרץ 2019, 18:55
בוקר
אושר
טוב
רגעים
טל מוסרי
2 תשובות
כן זה בסדר הוא בטח מתגעגע
ל
לב אוהב מכל הלב
לגיטימי
~
~GoddessOfFire
באותו הנושא:
זה לגיטימי שהמחנך שלי בבית ספר משלם לי כסף על הבקרים שאני בא בזמן?
שאלה לגיטימית מנערה לגיטימית.
לגיטימי שלא התחילו איתי עדיין?
גם אתם עדיין לא יודעים עם מי תשבו בשולחן?
האם לדעתכם יש עדיין לגיטימיות לחוק שאסור לעבור למקום דיבור אחר למרות שרבים מפה עברו?
לגיטימי שיש לי חברה ואני אוהב אותה אבל עדיין רוצה שבנות יסתכלו עליי ויחשבו שאני חתיך?
לגיטימי לכתוב עכשיו לבוסית שאני חולה ולא אגיע מחר או לחכות לבוקר?
נראה לכם לגיטימי שבשלישי, כשיש לי בית ספר ב8:15 בבוקר, אני נוסע לאסוף את אבא שלי משדה התעופה ב4 בבוקר?
פירושי המילה "לגיטימי" - מה זה לגיטימי?
חבר שלי לא שולח לי הודעות ולא מקשיב לי בכלל ולא שולח בוקר טוב..
ריצה בעשר בבוקר עדיין נחשבת ריצת בוקר?