16 תשובות
כן אחי
מי שאומר לך שלא הוא לא מבין
תפסיק לשאול 1.83 בערך זה אידאלי
מי שאומר לך שלא הוא לא מבין
תפסיק לשאול 1.83 בערך זה אידאלי
אנונימי
משבו כזה
משהו כזה כן
לא נמאס לך? ולשאלה כן
אנונימית
תפסיק לשאול את זה כבר כמה פעמים אפשר לענות יואו
אצלי 1.77-1.85 מושלם
אצלי 1.77-1.85 מושלם
אנונימית
בכדי לקבוע את זה צריך לעשות סקר של כל הנערות בישראל בגילאים שבהם אתה מעוניין (אני משערת). ויש כמה מאות אלפים.
מה שכן רוב הבנות יסכימו שמעל 1.80 זה מעולה.
מה שכן רוב הבנות יסכימו שמעל 1.80 זה מעולה.
שואל השאלה:
רוב הבנות זה כולל בנות בגובה 1.50-1.60 ?
רוב הבנות זה כולל בנות בגובה 1.50-1.60 ?
אנונימי
שואל השאלה:
אני מניח שלהערכתך הממוצע יהיה גבוה מ-1.83 ?
אני מניח שלהערכתך הממוצע יהיה גבוה מ-1.83 ?
אנונימי
אין לי באמת דרך להעריך בצורה נכונה אבל ממה שאני הכרתי מבנות עד עכשיו, הממוצע כנראה יהיה 1.78-1.80.
וכן, כשאני אומרת רוב הבנות אני מתכוונת גם לבנות שהן 1.50 וגם לבנות שהן 1.70
שואל השאלה:
אז זה לא הגיוני.
אם רוב הבנות אוהבות מעל 1.80 הממוצע יהיה מעל 1.80
את סתרת את עצמך
אז זה לא הגיוני.
אם רוב הבנות אוהבות מעל 1.80 הממוצע יהיה מעל 1.80
את סתרת את עצמך
אנונימי
אז אני מתקנת ל"סביבות 1.80"
1.78, 1.82, הכל בסדר.
1.78, 1.82, הכל בסדר.
שואל השאלה:
עדיין זה לא נכון. אם הרוב אומרות על 1.80 הרבה תשובות יהיו באיזור 1.80 עד איזור 1.90
משמע ממוצע שהוא קרוב יותר ל-1.85
עדיין זה לא נכון. אם הרוב אומרות על 1.80 הרבה תשובות יהיו באיזור 1.80 עד איזור 1.90
משמע ממוצע שהוא קרוב יותר ל-1.85
אנונימי
שואל השאלה:
מעל*
מעל*
אנונימי
אין שום הגיון במה שאמרת. אבל בסדר, אם אתה רוצה לחשוב שהממוצע 1.85 סבבה לך על זה.
1.81-1.84
באותו הנושא: