18 תשובות
אכן
כן
לא.
זה יותר מדי
זה יותר מדי
אני קורן מרוב אושר
אוי זה ממש מהר.
לא שמחה, לא.
(יש לי מבחן ביולי)
לא שמחה, לא.
(יש לי מבחן ביולי)
שואל השאלה:
כן אבל יש עוד חופשים באמצע כמו פסח שזה שבוע וחצי ויום העצמאות בקושי נשאר
כן אבל יש עוד חופשים באמצע כמו פסח שזה שבוע וחצי ויום העצמאות בקושי נשאר
אנונימית
כן ולא כי אני עולה ליא וזה לא הכי ברכה
שואל השאלה:
בהצלחה^
בהצלחה^
אנונימית
תודה ^
כן וזה די הרבה
כןן
לגמרי
אכן כן
כמובן^_^
באוגוסט מתגייס אז..
פסח זה שבועיים וחצי
בום עשיתי לך את היום אפילו עוד יותר
בום עשיתי לך את היום אפילו עוד יותר
לא עושה לי טוב כשכתבת את המספר:(
אבל הזמן טס, בכל מקרה אני מתה שיהיה כבר חופש גדול
אבל הזמן טס, בכל מקרה אני מתה שיהיה כבר חופש גדול
מאוד, וזאת עוד השנה האחרונה שלי. פשוט נמאס לי מהלחץ והרדיפה אחרי ציונים, אני מתה להפוגה.
באותו הנושא: