18 תשובות
אכן
כן
לא.
זה יותר מדי
אני קורן מרוב אושר
אוי זה ממש מהר.
לא שמחה, לא.
(יש לי מבחן ביולי)
שואל השאלה:
כן אבל יש עוד חופשים באמצע כמו פסח שזה שבוע וחצי ויום העצמאות בקושי נשאר
אנונימית
כן ולא כי אני עולה ליא וזה לא הכי ברכה
שואל השאלה:
בהצלחה^
אנונימית
תודה ^
כן וזה די הרבה
כןן
לגמרי
אכן כן
כמובן^_^
באוגוסט מתגייס אז..
פסח זה שבועיים וחצי
בום עשיתי לך את היום אפילו עוד יותר
לא עושה לי טוב כשכתבת את המספר:(
אבל הזמן טס, בכל מקרה אני מתה שיהיה כבר חופש גדול
מאוד, וזאת עוד השנה האחרונה שלי. פשוט נמאס לי מהלחץ והרדיפה אחרי ציונים, אני מתה להפוגה.