אני מרגישה שהוא מתרחק ורשמתי לו ככה תגידו לי אם זה טוב
חשבתי על זה במהלך היום אני רוצה לתת לך כמה ימים של שקט ואני לא אציק הפעם, אני לא כועסת באמת חושבת שאתה זקוק לזה. גם אמרת בעצמך שזה תקופה שעמוסה לך אז אני אומרת את זה כי אני רוצה להתחשב בך ועל הדרך לתת לך קצת געגועים, זה תמיד טוב:) זהו ודבר איתי בסופ"ש אם תרצה להיפגש או משהו, ביי בינתיים