11 תשובות
וואי כן גם אצלי זה ככה
כן מפחיד
אנונימית
חחח מבינה אותך
אמג נודרת שניה אחרי שכתבתי את זה התחילו^ זה כזה מרפי
וואו כל כך ...
הם ממש הלחיצו אותי
הם ממש הלחיצו אותי
לאדעת ישלי מלא זה קריטי רצח
אמאלה איזה בומים מרגישה כאילו יורים עליי
טוב עכשיו זה מוגזם תזמינו משטרה
כןן זה מפחיד
ראיתי על זה ככ הרבה שאלות רק מודה שבעיר שלי אין כלום
חחח סוף העולם, הלוואי
רק ברקים ורעמים שיעלמו מתישהו כלא היו
רק ברקים ורעמים שיעלמו מתישהו כלא היו
באותו הנושא: