3 תשובות
יש גירסא של פורש קיימן שנקראת פורש 777 לדעתי, אולי זה זה? קשה לי להאמין אבל זה אוטו ממש יקר
אולי זה היה דגם של מכונית, אין חברה עם סמל כזה
עלה לי לראש ביואיק, אולי זה סתם מזכיר את זה.
באותו הנושא: