התחברות
הרשמה
זה בסדר שנתתי לאקסית שלי לחכות?
אמרתי לאקסית שלי שאני צריך לדבר איתה בפעם הבאה שניפגש והיא שאלה אותי על מה ואמרתי לה שניפגש אני יגיד לך
זה בסדר שנתתי לה לחכות?
דרך אגב יש לי קראש עלייה ואני מזה אוהב אותה ואני לא בטוח אם היא גם אוהבת אותי
25 במרץ 2019, 15:12
פרידה
זמן
געגועים
ידידות
אקסים
4 תשובות
כן
אנונימית
כן הכל טוב
ד
דידי1234
ברור
J
Jakeparalta
ברור
ל
לידור1111
באותו הנושא:
זה בסדר שנתתי היום סטירה לילדה שהתחילה לשגע אותי על טבעונות? היא פשוט דיברה וניסתה לשכנע בצורה דוחה והראתה לי תמונות
זה בסדר לצאת עם אקסית של חבר שלי
זה בסדר שנתתי לכלבה שלי תפוח?
האקסית שלי בגדה בי ופגשתי את החבר החדש שלה והרבצתי לו עשיתי בסדר?
מה הייתם עושים אם אבא שלכם היה עושה לכם אצבע שלישית? וזה בסדר שנתתי לו סטירה?
סיפרתי את עצמי כי התעצלתי לחכות בתור לספר בפורים יש שם איזה 200 ילד זה בסדר?
בת 16 ורוצה לשתות אלכוהול, זה בסדר או לחכות?
למה לאקסית קוראים אקסית?
זה בסדר להתקשר לחבר שלי לחכות שתי צלצולים ואז לנתק ולהגיד שזה בטעות??
כמה זמן לחכות עד שאני ידבר עם האקסית שלי לקחת ממנה את הגקטים ?
אם אכלתי חביתה וכך גבינה לבנה שעה לפני אימון זה בסדר או לחכות עוד לאימון?