27 תשובות
מי יודע
יש סיכוי כלום עוד לא צפוי
לא חושבת
רק אם בא להם מלחמה
אני מאוד מקווה שלא.
מקווה שלא
לא יודעים מה היה אבל אולי זה יקרה "בטעות" אני לגמרי צינית :/
אנונימית
כרגע זה לא ידוע, יכול להיות שכן ויכול להיות שלא
באמת שלאף אחד אין מושג
באמת שלאף אחד אין מושג
אף אחד לא יודע איפה הם יפגעו את אמת
אני מקווה מאוד שלא.
מקווה שלא!
לא
תקפו שם כבר,ואני מאמינה שאן היה מבצע הם לא יחשבו פעמיים על לתקוף שם שוב עם כל הצער שבדבר
נראלי שכן משום שלא היו נפצעים...
מתפללים שלא
הם לא יכולים להרשות לעצמם סיכון כזה. אפילו שהטקטיקה שלהם מבוססת בעיקר על אגו.
לא
דיי למה לפתוח פה
אנונימית
"אם עזה לא תתקוף את תל אביב, תל אביב תתקוף את עזה"
נכון היא אמרה
ulia זה לא שטות מה לפני שבוע הם לא זרקו טילים על תל אביב זרקו אני באור יהודה וזרקו
שואל השאלה:
גאד גם אני באור יהודה
גאד גם אני באור יהודה
אנונימית
מהה חח באמת??
שואל השאלה:
כן חחח
כן חחח
אנונימית
לול הם אמרו והם לא זרקו...סתם רוצים לאיים..
באותו הנושא: