12 תשובות
שהם זוג מתוסבך.
למה הם זוג? זה מה שאני חושב
לא תמיד האהבה מנצחת
אני לא מבינה איך הם הגיעו למצב שהם זוג
שואל השאלה:
כי הוא אוהב אותה ברמות קשות ולא יכול לעזוב אפילו שאני אומרת לו שיעזוב את החרא הזנ
הם שנתיים ביחד
כי הוא אוהב אותה ברמות קשות ולא יכול לעזוב אפילו שאני אומרת לו שיעזוב את החרא הזנ
הם שנתיים ביחד
אנונימית
זה לא חוכמה לאהוב מישהו שלא מעריך והם פשוט נשמעים לא מתאימים
שואל השאלה:
אבל מה לעשות שהוא אוהב אותה
אמרתי לו שהיא לא בשבילו
אבל מה לעשות שהוא אוהב אותה
אמרתי לו שהיא לא בשבילו
אנונימית
הוא יבין מתישהו אני מקווה אין הרבה מה לעשות בקשר לזה
בואי נהיה הזוג הזה
שהיא מזעזעת הדבר היחיד שיש לי להגיד לו תברח זה זוגיות נוראית שני הורים פרזיטים שלא עושים כלום חוץ מלריב על פמיניזם או שוביניסטיות זה לא תורם לילדים או לגידול הילדים ולהבנה שלהם עם מי הם גרים
הם לא ישרדו הרבה זמן
והוא ימצא מישהי/ו שמתאימה לו
והיא תמצא מישהו/י שמתאים לה
והוא ימצא מישהי/ו שמתאימה לו
והיא תמצא מישהו/י שמתאים לה
כן למה הם עדיין זוג זה לא מסתדר הזוגיות שלהם מילא אני מבינה את הבת היא רוצה להחזיר לו על כל הטוב שעושה לה כאילו זוגיות הדדית יש אצלם וזה מצוין אבל למה לריב על דברים כאלו שהם יהיו בשולם