21 תשובות
כל הכבוד שכתבת את זה.
חבל שאסור לעשות דברים כאלה.
הם יגידו לך איפה השאלה וימחקו.
אבל כל הכבוד
הם יגידו לך איפה השאלה וימחקו.
אבל כל הכבוד
שואל השאלה:
כתבתי להם שלא יימחקו, זה חשוב מאוד וזה מונע ספאם
כתבתי להם שלא יימחקו, זה חשוב מאוד וזה מונע ספאם
רגע זה דיון כזה נכון? לדעתי מותר.
שואל השאלה:
איך הופגים לדיון אם זה לא? או שזה לבד משנה?
איך הופגים לדיון אם זה לא? או שזה לבד משנה?
שואל השאלה:
אני מהפלאפון
אני מהפלאפון
תערוך את זה ותוסיף שאלה כלשהיא
התבטלו לכם הלימודים?מאיפה אתם?משו כזה.
התבטלו לכם הלימודים?מאיפה אתם?משו כזה.
גם בבאר שבע התבטלו הלימודים
וגם באר שבע.
כל הכבוד שעזרת
כן, בש
ורק אצלי לא בוטל
גם בגן יבנה אין (:
אצלנו יש
אני מבאר שבע ואין לימודים
אשקלון ואין
בוקר טוב
בוקר טוב
אנונימית
מלך
אצלנו לא התבטלו... גם באזורי שבו אני לא לומד וגם בכפר הירוק שבו אני לומד לא התבטלו. פפ.
לא הלוואי
אשדוד ואין לימודים
אני מבאר שבע ואין
באותו הנושא: