4 תשובות
כי זה הקול שלהן
כי זה הסגנון שירה מהתרבות שלהם
אנונימית
אם כוונתך היא למוזיקה שלהם
זה פשוט מה שהם אוהבים בהודו כנראה וזה הדרך שבה הם שרים, אז כנראה יש העדפה לסוג קול כזה
אבל בכללי לא לכולם יש קול כזה לול
זה פשוט מה שהם אוהבים בהודו כנראה וזה הדרך שבה הם שרים, אז כנראה יש העדפה לסוג קול כזה
אבל בכללי לא לכולם יש קול כזה לול
יש כל מיני דרכים להשתמש בקול וזו האסטתיקה של הסגנון... כמו שזמרת אופרה לא תשיר יצירה קלאסית באותו האופן שבו היא תשיר שיר רוק
באותו הנושא: