8 תשובות
רגישה במיוחד....זה מתוק
שהיא ממש אוהבת את השיר הזה והוא מרגש אותה
אני אזדהה איתה כי גם אני ככה..
תלוי, זה שיר של mcr?
שואל השאלה:
^נופ

למרות שגם מi'm not okay אני יכולה להיות בדמעות
אנונימית
חשבתי יותר בכיוון של cancer ו welcome to the black parade
שואל השאלה:
גם the black parade
אני לא עמוק בmcr אז אני לא יכולה להגיד לך
יותר בכיוון של פאניק
למרות שהשיר שדיברתי עליו בכלל של קאלום סקוטxd
אנונימית