5 תשובות
תברח
אנונימי
שמעתי שלא טוב שם, גם אני חשבתי על להיות שם, מה רע בתפקיד?
אנונימית
שואל השאלה:
כולם אומרים לברוח ואני מיועד לשם בגלל החוזה שחתמתי ולא ידעתי מה זה
ואני לא יודע מה לעשות עם עצמי בכללי
להשאר שם ? או לנסות לצאת וזה יהיה לשיריון או חימוש ולא באלי
ויש אפשרות להמשיך להנדסאי ואז אפשר לבחור הדרכה
אנונימי
הייתי גם בבסיסים ודיברתי עם אנשים ודווקא לא כולם אומרים שזה רע.
ואני לומד להנדסאי אז אתה יכול לדבר איתי אם יש שאלות.
אתה צריך להיות מודאג שאתה שוחר ושאתה חתמת, כעקרון זה הטעות הכי גדולה של אנשים בצהל.. תנסה לברוח כל עוד אתה יכול.