6 תשובות
לא
אם אין לך me אז לא יופיע לו
שואל השאלה:
אם יש לי ואני מוחק?
אם יש לי ואני מוחק?
שואל השאלה:
אם יש לי עכשיו me
ואז אני מוחק. מוסיף את המספר.
וזהו לא מוריד מחדש
.אותו אדם לא יראה את זה?
אם יש לי עכשיו me
ואז אני מוחק. מוסיף את המספר.
וזהו לא מוריד מחדש
.אותו אדם לא יראה את זה?
שואל השאלה:
אוקי. טוב תודה
אוקי. טוב תודה
שואל השאלה:
רגע
זה אומר שאם אני עושה את זה.
אז הוא לא יקבל הודעה על זה?
רגע
זה אומר שאם אני עושה את זה.
אז הוא לא יקבל הודעה על זה?
באותו הנושא: