6 תשובות
אם אין לך me אז לא יופיע לו
שואל השאלה:
אם יש לי ואני מוחק?
שואל השאלה:
אם יש לי עכשיו me
ואז אני מוחק. מוסיף את המספר.
וזהו לא מוריד מחדש
.אותו אדם לא יראה את זה?
שואל השאלה:
אוקי. טוב תודה
שואל השאלה:
רגע
זה אומר שאם אני עושה את זה.
אז הוא לא יקבל הודעה על זה?