3 תשובות
אולי כן, ואולי לא. נקווה שלא. אולי זה השקט שלפני הסערה ואולי זה סימן שהכל טוב ונרגע לאט לאט.
מאוד מתוח כרגע אין לדעת .הסכמנו להפסקת אש וכרגע חמאס מתארגן למלחמה במאה אחוז כנראה הלילה הם שוב ישגרו טיל בטעות לתל אביב
חח אעלק בטעות
באותו הנושא: