7 תשובות
זה מופיע להם שישלך עבר
לא. לי היה יותר חמור ולא כתבו לי שום דבר. אבל אם את תספרי לצבא אז ישלחו אותך לקבן.
שואל השאלה:
מקווה שלא....
אנונימית
מהניסיון שלי הם לא רושמים כלום.
שואל השאלה:
ואם לקחו אותי לתחנה ?
אנונימית
תלוי כמה שנים עברו.
אם לא עברו הרבה שנים, יכתבו לך שאת אובדנית וכנראה תצטרכי לעשות שירות לאומי.

אם עבר כמה זמן, כנראה שתצטרכי לעשות אבחון כדי להוכיח שאת לא אובדנית וכשירה לשירות צבאי "רגיל"
2T