9 תשובות
באמצע?
לא ממש משנה לי:)
אנונימי
עדיף אמצע אבל אם כבר אז מלאה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת אמצע? רזה?
זה לא שיש משקל מסויים לאנרוקסית
אנורקסיה זו מחלה נפשית
ועדיף בריאה בגוף ובנפש
כלומר לא זה ולא זה
כאילו לא כזה ישנה לי כי אכפת לי בעיקר מהאופי אבל אם מדברים רק על יופי אז לא רזה מדי ולא שמנה מדי
אנורקסית זו מחלה נפשית. זה לא בהכרח אומר שהיא רזה.
אנורקסית זו מישהי שסובלת ממחלה נפשית, זה לא תואר למישהי רזה מאוד, אפשר להיות מאוד רזה ולא להיות אנורקסית