5 תשובות
1. תעשי עוד מועד פסיכומטרי, את יכולה להוציא ציון מדהים!
2. אם היא לא מבינה פשוט תתעלמי ממנה עד שהיא תקלוט שזה מרוב שאת עסוקה
2. אם היא לא מבינה פשוט תתעלמי ממנה עד שהיא תקלוט שזה מרוב שאת עסוקה
אנונימי
תגידי לה את כל מה שרשמת פה, אם היא חברה היא תבין אותך...
אבל שתשתדלי להתראות איתה כשכן יש לך זמן כי יכול להיות שהיא מרגישה שאתן מתרחקות ושאתן כבר לא מבלות הרבה ביחד
אבל שתשתדלי להתראות איתה כשכן יש לך זמן כי יכול להיות שהיא מרגישה שאתן מתרחקות ושאתן כבר לא מבלות הרבה ביחד
האמת שהיא נשמעת מעצבנת אבל בסדר,
כאילו מה את כבר יכול לעשות-
היא אמורה להבין ולקבל את זה ולרצות שתצליחי ולא לעשות לך צומי
כאילו מה את כבר יכול לעשות-
היא אמורה להבין ולקבל את זה ולרצות שתצליחי ולא לעשות לך צומי
אנונימית
תראי, יום אחד תשחררי בשבילה ובשביל עצמך. אם המבחן בחמישי יהיו לך ארבעה ימים ללמוד, זה לא יום יומיים לפני שזו באמת טיפה בעיה.
אבל לפי איך שאת נשמעת לא נשמע שאת חושקת בלצאת איתה לאן שהוא. תבדקי את זה ותתקני אתי אם אני טועה.
אבל לפי איך שאת נשמעת לא נשמע שאת חושקת בלצאת איתה לאן שהוא. תבדקי את זה ותתקני אתי אם אני טועה.
קודם כל אל תזלזלי בה ותגידי שהמקצועות שלה פחות קשים משלך. קושי זה דבר סובייקטיבי. מה שקשה לה אולי לא קשה לך אבל זה לא אומר שזה לא קשה עבורה.
ולדעתי עם כל העומס את יכולה עדיין לפנות שעתיים או שלוש עבורה.
תגידי לה ש6 שעות זה יותר מדי.
ולדעתי עם כל העומס את יכולה עדיין לפנות שעתיים או שלוש עבורה.
תגידי לה ש6 שעות זה יותר מדי.