17 תשובות
לא.
אני כן.
פחות
כן, ברור
יש מלא זוגות בהם נשים גדולות יותר מהגברים
לא חושבת שזה סבבה
אם הם רוצים אז כן, אבל זה פשוט לא מתאים. לא יהיה להם מה לעשות ביחד, סתם בזבוז זמן.
lo
$$.
אני בן 16 בקשר עם מישהי בת 18... הבעיה זה לא ההפרש גילאים הבעיה זה הגילאים עצמם שלדעתי הבחורה תמצא את הילד כקצת לא בוגר בגיל 14, אבל הי אם אתם מסתדרים למה לא?
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לא יהיה לכם מה לעשות ביחד? מה יש כבר לעשות?
אנונימית
הסיבה העיקרית שבדרך כלל הבן יותר גדול מהבת בזוגיות היא שבנים מתבגרים יותר מאוחר מדעית .. עזבי את ההבדלים הפיזיים , הרמה הקוגניטיבית של ילד וילדה בת 14 שונה אז ילד בן 14 ומישהי בת 16 ? לא נראה לי
אינלי בעיה