5 תשובות
מערבים משטרה
אין לכם מצלמות?
צריך לשלוח למשטרה את התצלום
צריך לשלוח למשטרה את התצלום
ללכת למשטרה עם ההוכחה (אם יש) אם אין אז תלכו בלי ותנסו לתת כמה שיותר מידע, בהצלחה!
אנונימי
שואל השאלה:
יש מצלמות ...איך יתפסו אותו הוא ערבי לא מהעיר שלנו .... נראלי
יש מצלמות ...איך יתפסו אותו הוא ערבי לא מהעיר שלנו .... נראלי
אנונימית
משטרה
באותו הנושא: