26 תשובות
וואלה אם זה אמיתי לכי על זה
כן לכי על זהה
תקחי אותי איתך בבקשה
אנונימית
אם זה לא ספאם אני הורגת אותו על זה שהוא בגד בי ,תפגשי אותו נשמע מגניב
אנונימית
כן למה לא
כי את, את כל מה שיש לי את
כיי אתת את כל מה שיש ליי
כן
שמחה בשבילה , וכן כדאי לך ...
אפשר להיות את?
שואל השאלה:
הם הכירו בהופעה ואיכשהוא היא השיגה את המספר שלו או שהוא השיג את שלה, היא דתיה אגב, והוא אמר שהוא אוהב. מעניין מה יתפתח מזה
אנונימית
רוצי על זה!
ואת בטוחה שהוא עף על הרעיון שאת ככה מפרסמת את זה?
הוא מאוד חמוד, פגשתי אותו כמה פעמים (חברה שלי ידידה של המנהל שלו)
אם זה נכון, בהצלחה. אני לא חושבת שזה במקום שהיא תפגיש אותך איתו, משפחה פוגשים אחרי כמה דייטים ולא רק אחרי כמה התכתבויות. ועוד משפחה מורחבת ..
יפה ושיהיה להם במזל טוב
חחח
איזה שטויות
חיה בסרט קצת ....
וואי נדיר !
אבל לא יפה שפרסמת את זה ...
זה דבר חדש וזה שלהם .
אחותי
לא יודעת איפה את חושבת שאת חיה
הוא יצא לא מזמן מקשר. את נראה לי לא מכירה בכלל תבן אדם ותאופי שלו ולא יודעת בטח על איזה הופעה זה מדובר
אנונימית
חחח מה השם שלה
אם היא כזו מעריצה אני בטוח מכירה.
אנונימית
או שאפשר לכבד את הפרטיות שלה.
שואל השאלה:
מתחיל בל' ומסתיים בן' . לא יודעת אםזה כל כך בסדר לחשוף פה את השם שלה.
אנונימית
יואו איזה כיף לך שיהיה להם במזל טוב (אם זה ילך)
לדעתי זה ספאם אבל בהצלחה אם לא
שואל השאלה:
מה אני? אני לא מעריצה שלו, אבל היא כן, הוא נתן לה כרטיס חינם להופעה שלו, אז...
אנונימית