5 תשובות
לא ממש.
לא ממש.
רוב הזמן לא מידיי פעם האיראניים רוצים לעשות באלגן ומשתיקים אותם
האיראנים יושבים על גבול סוריה, אז כן.
מבחינת טמפרטורה כן
מבחינת מצב בטיחותי גם כן בגלל דעאש וכל זה
יש שם ניסיון להתבססות איראנית וגם זה הגבול הכי חלש שלנו.