9 תשובות
כןן
לא אצליח בחיים אבל
לא.
ער כי אני לא עייף.
כן הייתי שמחה אם הייתי ישנה עכשיו. אני ערה כי אני לא מצליחה להירדם ויש לי שיעורים.
כל כך הייתי שמחה להיות ישנה עכשיו מהשעה 20:00.... אני לא נרדמת בעיקרון כי התעוררתי היום ב13:00.. אופס
Ohm
כן
וכי אני עדיין לא לגמרי עייפה
לא.
הלילה בשבילי זה החלק הכי חשוב בשיגרת החיים שלי
ואני ערה כי אני מדברת פה עם משתמש מקסים וכי ישנתי שנ"צ ואני בו זמנית מתכוננת למתכונת שלי במתמטיקה
מאוד שמחה,לא נרדמת
שואל השאלה:
יאללה אז כולם לישון מרגע זה!!! אין סטיפס עד הבוקר מחליטים??
הורדים אדומים
הסיגליות כחולות
תנו לי חופש
של חצי שנה לפחות
Ohm