8 תשובות
הוט, די מרוצה ולא יודעת בדיוק
הוט וכן מרוצים
יס
ממש מרוצה
ולא יודעת
ממש מרוצה
ולא יודעת
יס, מרוצה תכלס.
הוט ולא יודעת
הוט
לא מרוצה, חופרת כבר חודשים להורים שלי שנעבור לפרטנר.
ונראה לי אנחנו משלמים 200 או 300 ומשהו אבל זה גם טלפון קווי, גם ווי פיי וגם טלוויזיה.
לא מרוצה, חופרת כבר חודשים להורים שלי שנעבור לפרטנר.
ונראה לי אנחנו משלמים 200 או 300 ומשהו אבל זה גם טלפון קווי, גם ווי פיי וגם טלוויזיה.
הוט
הוט, 300, כן מרוצה
באותו הנושא: