9 תשובות
"כן"
זה מוזר שאין לי כזה?
שהוא חמוד.
"הי"
"התגעגעתי"
שהלוואי והוא היה נעלם
הי
לא לפורום הזה.
בייבי אני רוצה חיבוק
אנונימית
באותו הנושא: