3 תשובות
פרפקציוניסטית*
ומה זה פתאום? בדר"כ האנורקסיה נובעת מתוך הפרפקציוניזם.
ותמיד יש חשש שאנורקסיה תחזור. פשוט צריך לדעת איך להתמודד איתה ברגע שמזהים שהיא בדלת.
כן
זה לא דבר שנעלם תמיד נשאר משו שרודף אותך זה לנצח (לדעתי לפחות)
ברור.