3 תשובות
אי אפשר
אנונימית
אם את נוסעת הרבה באוטובוסים זה משתלם כי כל נסיעה זה בערך 9 שקלים אם לא היית יכולה גם חמישים שזה היה מכפיל לך את זה למאה.
אני הטענתי 100 והכפיל לי ל200 זה שווה
אנונימית