5 תשובות
שואל השאלה:
לצערינו.. אה והוא גם גיי
לצערינו.. אה והוא גם גיי
אנונימית
מה? הוא בן 46?
אנונימית
הוא חתיך
אבל הוא גם בן 46
לא נראה לי שיש לו כוח יותר להצטלם
אבל הוא גם בן 46
לא נראה לי שיש לו כוח יותר להצטלם
יאפ, הלכה לי כל תקווה
ראיתי כמה ראיונות שלו, הוא אומר שהוא מאמין באומנות, רוחניות וכל זה. בקיצור הוא ואן גוך
באותו הנושא: