10 תשובות
הכל בסדר.
עשית את הדבר הנכון.
זה בסדר
לא היית בעניין, קורה הרבה
עשית בשכל. תזכרי שבמידה והיית משקרת לו הוא היה נפגע בהמשך ויותר מעכשיו.
זה בסדר עשית את הדבר הנכון כי אם היית משקרת לו והיית איתו למרות שאין לך משיכה אליו הוא היה נפגע הרבה הרבה יותר
זה בסדר כל עוד לא עשית את זה בצורה פוגענית
זה בסדר ומובן לגמרי לא להרגיש כמו הצד השני.
אנונימית
זה בסדר את לא חייבת לאהוב כל אחד אין מה לעשות את לא יכולה להכריח את עצמך לאהוב מישהו שאת לא אוהבת
למרות שלא הייתי ממליץ על זה...
זה תלוי בבן אדם אבל יש אנשים שיחשבו שאם את לא בנויה לזה כרגע את כן תהיי בעוד חצי שנה או שנה...
שואל השאלה:
אני בת 14
אנונימית
שואל השאלה:
ואני כן בנויה לזה היה לי חבר כבר פשוט אני לא רוצה אותו...
אנונימית
באותו הנושא: