6 תשובות
אם אין לך בעיה שייראו אותך עם פיג'מה תלכי, אני אישית לא הייתי הולכת עם פיג'מה
אני אף פעם לא הלכתי עם פיגמה כי זה כאילו מזלזל טיפה מול המורים אבל תעשי מה שבראש שלך
לא כל כך, בכל זאת כבוד
ממש לא מוצלח
תעשי מה שבראש שלך
כן
באותו הנושא: