4 תשובות
מה... הם ממש לא ימין קיצוני. בקושי הייתי קוראת להם ימין
הם רק מדברים ולא עושים שום דבר רציני
הם נחשבים ימין קיצוני מאוד ולדעת הרבה אנשים בצורה שעוברת את גבול ההיגיון
שואל השאלה:
מה הם עשו שהם גזענים ?
אנונימית
שהם גם גזענים, גם מושחטים וגם לא עושים כלום, כל הסיבות למה שאף אחד לא יצביע להם