5 תשובות
אין מה לעשות לכל אחד יש אהבה למשהו וגם אם כן אז היא לא הייתה מתיחסת אלייך! וזורקת אותך מהבית! אז היא אוהבת אותך באותה מידה אם זה ילד קטן אז הוא צריך תשומת לב או שזה יובל לטראומה בדידות או משהו כזה
השם שלך מתחיל באות ר?
אנונימי
שואל השאלה:
אממ לא למה?
אנונימי
כי אחותי רבה היום עם אמא שלי וחשבתי שאולי היא רשמה את זה... השם שלה מתחיל באות ר...
ובנוגע לבעיה שלך, בתור אח קטן לאחות גדולה, אני יכולה להבין על מה את מדברת... אחותי תמיד אומרת בערך מה שאת אומר אבל זה לא באמת נכון. אמא שלך אוהב את שניכם ואולי פשוט לא יודעת איך להראות את זה לשניכם. תשוחחו איתה על כך.
מקווה שהכל יסתדר ושעזרתי, בהצלחה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה:)
אנונימי