4 תשובות
שואל השאלה:
זה טרום מיצב אז יש חומר של כל ההקצבות לפחות אצלנו בבית ספר :(((^ אבל תודה;)
אם התכוננת ותרגלת כמו שצריך אין לך ממה לפחד, סתם להילחץ לא יעזור בכלום.
דרך אגב מיצ"ב זה מבחן "משווה" - יש בו רק חומר של הקבצה ב', בלי דברים מסובכים. מאמינה שתסתדרי.
למדת את החומר? התכוננת? תירגלת?
אז אין לך מה לדאוג, מיצ''ב רק נשמע שם מפחיד ומאיים אבל מי שמקפיד ללמוד ולהשקיע המיצב הוא בדיוק כמו מבחנים אחרים עבורו.
בהצלחה :)
להגיד ש"קשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים"
בהצלחה:)