תשובה אחת
א. שלום עם סוריה, ירחיק את איראן החיזבאללה וג'בהת אל נוסרא מאיתנו.
שלום עם סוריה, אומר שלום עם לבנון.
גם אם לא. זה יפרק את קשר הרשע איראן- סוריה- חיזבאללה.
ב. אי אפשר להמעיט, בדרך ישירה לאירופה.
במקום לטוס בדרך עוקפת, ולהעביר סחורה בדרכים עקלקלות.
נוכל להגיע לאירופה ברכב. נוכל לטוס ישירות.
נוכל לשלוח משאיות עם תוצרת, עד לים השחור. משם הדרך לאירופה פתוחה.
מה שיתן לנו אפשרות להתחרות בשוק שם.
ג. יש היסטוריה יהודית ארוכה ומפוארת לסוריה. זה מקום נפלא לתיירות יהודית.
יש הרבה ישראלים, ששם השורשים שלהם.
ברגע שהמצב שם ירגע. מי לא ירצה לטייל בשוק ולאכול זיתים סוריים אמיתיים.
או לראות את העתיקות המופלאות בדמשק וחלב.
ד. חלק גדול מתושבי רמת הגולן, הינם דרוזים, הרואים בעצמם סורים (כמו שראינו בהפגנות האחרונות).
מספר היהודים היושבים שם, קטן (כמו שכתבו). אין רווח גדול להחזיק שם צבא.
ה. כל מלחמה מול חיזבאללה, גבתה הרוגים, ולא תיקנה באמת את המצב.
בוא נתנתק מביצת הדם הלבנונית, נשים ביננו את סוריה.
שיסתדרו זה עם זה. ואנחנו נשב בשקט.
תמיד הסתדרנו עם סוריה, הרבה יותר טוב מעם החיזבאללה.