11 תשובות
מדאגה.. זה בסדר לגמריי למרות שאם מי שספרתי לה הייתה צועקת עליי סביר להניח שלא הייתי מספרת עוד דברים
תלוי בן כמה אתה.. אם אתה בן 18 אז היא חצופה
משינהם, כן
חזירה זה לא חוצפה כי היא דאגה לו ברור שהיא לא באמת יכולה להחליט לו על החיים..
גם וגם וגם וגם
מדאגה
גם גם
כן.
גם וגם יכול לניות
דאגה באה מהאהבה לא?