6 תשובות
אני אומרת שבואו נעשה הפגנה ונאריך אותו לחודש לפחות
זה תמיד ככה, שבועיים וקצת
האמת שהוא 19
מה11 עד ה29
לא זה עד ה27
ב28 יום ראשון חוזרים^
כי פעם הוא היה שלושה שבועות
אנונימית
רק?! אני מקבלת יום אחד חופש וזה על חשבוני חח
תרגיעו
אנונימית