6 תשובות
מרוב כאב, מרוב בושה זה גורם לך לבכות כי את לא יודעת מה יקרה מחר..
את חושבת שנמאס לך לחיות בגלל זה את בוכה..
טעות מה שאמר קודם. יש הסבר מדעי אני רק לא יודע אותו כרגע..
זה פשוט ביטוי של הגוף לתחושות האלו.
קשה להסביר את זה, זה כמו שתשאלי למה מחייכים כששמחים או מפהקים כשעייפים.
אבל יש לזה תשובות מדעיות
שואל השאלה:
יש הסבר לפיהוקים - כשהגוף עייף העברת החמצן למוח איטית יותר והמוח צריך חמצן לכן אנחנו מפהקים כדי להשיג יותר חמצן
אנונימי
לפי דעתי, הלב הוא לא רק משאבת דם, הוא גם רגש, הוא והמוח יחד... כשאנחנו עצובים או פגועים פיזית או נפשית חום הגוף עולה ושולח לעצבים זרם חשמלי (פקודה) לנסות לקרר את הגוף... וזה מתבטא ברוק, נזלת, דמעות, זיעה...