4 תשובות
ידעתי כי תמיד דיברו איתי על זה.
ותמיד הם היו מתווכחים מלא והבנתי כבר לבד שהם לא מסתדרים
ותמיד הם היו מתווכחים מלא והבנתי כבר לבד שהם לא מסתדרים
לא כי הייתי בת 3
ואם הם רבים הרבה ולא מסתדרים ולא מדברים אחד עם השני כל כך
ואם הם רבים הרבה ולא מסתדרים ולא מדברים אחד עם השני כל כך
אני הייתי בת שנה אבל אמא שלי אומרת שהייתי מאוד בלחץ כל פעם שהם היו בתקופות לא טובות ובכיתי רק כשהם היו רבים. אם הם רבים המון ואת מרגישה מתח בניהם אז זה עלול להצביע על זה
אני חושבת שידעתי ולא ממש רציתי להאמין בזה, היו יותר וויכוחים, וגם הייתה לי אז מיטת חבר וכל לילה הורה אחר היה ישן עליה, אז הבנתי שמשהו לא ממש כשורה
באותו הנושא: