12 תשובות
לא..
אנונימית
כן.
שואל השאלה:
למה לא?
כן
כי ילד בן 13 לא ידבר עם בן אדם שגדול ממנו בהרבה
כן
נגיד אם יש שאלות על הצבא, הייתי סומכת יותר על אנשים שהתגייסו או קצת לפני הגיוס מאשר ילדים בני 13...
גם לא הייתי מתחילה לדבר פה עם ילדים ממש קטנים
אכן
כן
כן.
כן
זה עוזר לדעת באיזה שלב הבן אדם נמצא בחייו וכמה אפשר לסמוך עליו בנושאים מסויימים (למשל כמו שכתבו מעליי על הצבא)
וגם מי שלא רוצה יכול לשים גיל לא אמיתי (כמו שכולם עושים שזה כזה 112 או משהו ואז מבינים שהם פשוט לא רוצים שידעו את הגיל שלהם) ככה שמי שלא רוצה לא צריך
כן כי אם מישהו בן 40 ידבר בטעות עם בן 11?(הגזמתי בכוונה)