5 תשובות
כמובן שכן.
מותר אחרי שלוש שנים
אנונימית
די בטוחה שכן.
אפשר גם אם עשית החלקה אתמול העיקר שאת חושבת על לתרום ולעזור לחברה למרות שאחותי תרמה שנה שעברה ושנתיים לפני היא גם עשתה החלקה אז רוב הסיכויים שיהיה להם ממש בסדר עם זה אבל לא בטוח כמובן...
אנונימי
אני חושבת שכן