9 תשובות
מזרחית
אני אוהבת שירים ישנים גם של אמריקאים (בריטים גם) וגם ישראלים
אמריקאים
אמריקאים
ישראלים.
הכי אני אוהבת בריטיים אבל.
הכי אני אוהבת בריטיים אבל.
קשה להחליט, אני אוהבת את השירים הישנים שלהם.
i think we are alone now ובו זמנית שלח לי מלאך
i think we are alone now ובו זמנית שלח לי מלאך
אמריקאיים
אמריקאיים
באותו הנושא: