5 תשובות
אתה לא ממש טועה אבל כן אתה טועה כי אתה לא יודע מי אמין פה ואל תפגש עם אנשים פה אתה לא יודע מי עומד מאחורי המסך עדיף שתלך לחוגים, תכיר מהבית ספר אנשים מאשר באתרים
זה בסדר לנסות למצוא, אבל אל תיבני על זה כל כך אוקיי ? כגודל הציפייה גודל האכזבה.
בוא
תהיה חבר שלי
הגיוני לדעת אבל כן מסוכן
אנונימית
זה בסדר, אני מצאתי המון חברים פה אבל תמיד כדאי להיזהר.
מצאתי פה חברים, אבל מצאתי פה גם אנשים שפגעו בי.
בכל מקרה זה לא ממש מקום אידאלי למצוא בו חברים כי זה האינטרנט.
חברים תמצאי בביהס, בחוג, בתנועת נוער כלשהי.. עדיף שלא פה.