5 תשובות
זה בסדר לגמרי.. כנראה אתה פשוט יותר פתוח לדבר עם בנות מאשר עם בנים
כנל גם אני ככה, אני לא חושב שיש יותר מה לחשוב על זה, פשוט לכל בן אדם יש את האזור נוחות שלו שזה מגיע לחברים
גם אני ככה עם בנים, לא יןדעת זה קשור לאישיות אבל בכל מקרה זה בסדר גמור
אגב אם בא לך לדבר, אני פה
אני ממש כמוך, אני משום מה לא מסתדרת עם בנות..
זה בסדר זה גם יחסית טבעי
זה בסדר זה גם יחסית טבעי
באותו הנושא: