4 תשובות
אין דרך
אנונימית
אם שרדנו 13 שנה נשרוד גם 4 שנים
ואת תמשיכי להיות ממורמרמת
יאלה איזה יום טוב לימין!
נקווה שנתניהו יחשוב על טובת המדינה ולא על טובתו האישית קדנציה אחרונה שלו כנראה בכל זאת האיש לא נהיה צעיר מיום ליום ויש לקוות שבה הוא יעשה דברים לטובת האזרח הקטן
אנונימית