7 תשובות
רוטב שמנת
שואל השאלה:
אין לי גם שמנת:( לדעתך אם חלב זה יהיה בסדר?
אין לי גם שמנת:( לדעתך אם חלב זה יהיה בסדר?
אנונימית
לגרד עגבניות, לשים קצת תבלינים וזה טעים...
לא
והדרך כלל קודם מכינים רוטב ואז פסטה
והדרך כלל קודם מכינים רוטב ואז פסטה
אפשר גם להשחים קצת בצל ולהוסיף פטריות ואז לערבב הכל עם הפסטה...
תשימי גבינה צהובה
מלח וקטשופ יש לך?
באותו הנושא: