2 תשובות
את רגישה מאוד
מעי רגיז
משהו שקשור לבטן גם
מאכלים שעושים לך את זה כמו למשל: מאפים רויי שמן וכו
מציע לך לאכול לחם ולשתות קצת חלב

לעשות יוגה לרגיעה
לאכול לפי הוראת תזונאית
בעת הצורך לבוא לרופא גסטרו (=מעיים)

רפואה איתנה יקרה
גם מרגישים צריבה בגרון