6 תשובות
ראיתי אותו כבר איזה שמונה פעמים!! יצא נדיר הקליפ הכי יפה שלהם עד עכשיו לדעתי
ברור הסטרמתי אותו איזה 40 דקות עכשיו
חחח מתה התגובה מעליי
כןן!
אלוהים זה מושלם עד עכשיו הסטרמתי ועכשיו אני שומעת את כל האלבום
כןן כבר עבר שעתיים ואני עדיין על זה
אהבתי, איזה חתיכים