5 תשובות
לא שווה .
זה לא בהכרח להסתכן
תנסי להגיד לו מה את מרגישה, מה יכול להיות?
יש מצב שעוד חודש חודשיים הוא כבר לא ירצה אותך וירצה מישהי אחרת ואז את תתבאסי שלא נתת הזדמנות לפני כן
תדברי איתו באמת ותסבירי לו את המצב מהנקודת מבט שלך ותחשבו ביחד אם זה משהו שהייתם רוצים או לא
תנסי להגיד לו מה את מרגישה, מה יכול להיות?
יש מצב שעוד חודש חודשיים הוא כבר לא ירצה אותך וירצה מישהי אחרת ואז את תתבאסי שלא נתת הזדמנות לפני כן
תדברי איתו באמת ותסבירי לו את המצב מהנקודת מבט שלך ותחשבו ביחד אם זה משהו שהייתם רוצים או לא
אם את חושבת שיצא מזה משהו לכי על זה אנחנו לא מכירים אותך/אותו רק את יודעת מה את מרגישה...ואם החלטת שכן תסבירי לו שאת בתקופה לחוצה אז שיתחשב ויבין אותך
אני צודק/ת תדברי איתו
שואל השאלה:
זה הקטע הוא אמר לי שאם מישהי תרצה אותו אז אנחנו בבעיה ובתכלס גם אני בטח ממש אקנא אם תהיה לו חברה אבל מצד שני אני לא בלחץ על חבר.. אני לא דואגת כי אני לא אתחתן איתו לא בקטע רע פשוט אנחנו בגיל העשרה בסהכ
זה הקטע הוא אמר לי שאם מישהי תרצה אותו אז אנחנו בבעיה ובתכלס גם אני בטח ממש אקנא אם תהיה לו חברה אבל מצד שני אני לא בלחץ על חבר.. אני לא דואגת כי אני לא אתחתן איתו לא בקטע רע פשוט אנחנו בגיל העשרה בסהכ
באותו הנושא: