התחברות
הרשמה
בנים אתם מעדיפים שחברה שלכן תהיה עם קצת נמשים / הרבה / בכלל בלי
12 באפריל 2019, 19:58
העדפות
3 תשובות
זה חמוד אז כן
I
Inside
זה חמוד- אז כן. אבל לא יודע אם הרבה^^
א
אב"מ
לא אכפת לי
T
Titan slayer
באותו הנושא:
בנים, איזה גובה אתם מעדיפים שחברה שלכם תהיה, 170 או 155?
בנים עד כמה חשוב לכן שחברה שלכן תהיה רזה? ואם היא לא, זה מגעיל?
בנים אתם מעדיפים שחברה שלכן תתלבש חשוף או צנוע?
בנים תענו בכנות מה אתם יותר מעדיפים בבחורה שתהיה חברה שלכם שתהיה עם איפור או בלי איפור?
לסביות/ בי, אתן מעדיפות שחברה שלכן תהיה יותר גבוהה/ נמוכה/ באותו גובה?
בנים אתם מעדיפים שחברה שלכם תהיה ביישנית וחמודה אבל שכן אפשר לדבר איתה והכל או אחת שאוהבת לדבר המון ושתמיד תהיה במרכז?
בנים, הייתם מעדיפים שחברה שלכם תהיה גדולה ממכם בשנתיים או קטנה ממכם בשנתיים?
בנים מעדיפים שחברה שלכם תהיה חלקה למטה או לא משנה?
תגידו את האמת- איזה חברה הכי טובה הייתן מעדיפות שתהיה לכן
בנים איזו תכונה אחת תרצו שתהיה לחברה שלכן?
בנים מגובה 1.80+ מאיזה גובה אתם מעדיפים שתהיה חברה שלכם?